de-gele-kamer-blog-arne-schaddelee

Waarom? Daarom!

Bij kleuters kom je hier soms nog mee weg. Bij oudere kinderen niet meer. En terecht.

Toch is dit precies hoe bedrijven soms omgaan met hun communicatie. Er is een vertrouwde reclameslogan, er komt een hippe advertentiecampagne, er gaat veel geld naar dure pr-gadgets en veel medewerkers zijn er heel druk mee.

Maar waarom? Gewoon, daarom. De concurrent doet het ook. Het gaat al jaren zo. We denken dat dit werkt. Of, het is hip.

Met Communicatiebureau de gele kamer denken we dat het anders werkt. Wij duiken eerst de diepte in. Op zoek naar de bedoeling van de dingen en de kernwaarde van organisaties. Wij geloven dat er achter iedere waarom, een diepere daarom verborgen ligt.

Geel staat voor die diepere bron, nieuwe energie, innovatie en een prikkelende invalshoek. Samen gaan we op zoek naar de zon, die soms achter de wolken verdwijnt. En als het nodig is, durven wij ook een horzel te zijn. Prikken, even pijn doen, op zoek naar dat wat klanten en medewerkers echt raakt.

Een kamer is een plaats van ontmoeting. Niet vluchtig, maar diepgaand. Een plek om echt stevig door te praten. Gedachten uit te wisselen van hart tot hart. Soms met de benen op de bank, soms met de vuist op tafel. Elkaar dienen door een spiegel voor te houden en te confronteren, of juist door rust en bezinning te bieden.

Daarom starten wij communicatiebureau de gele kamer. Om elkaar te ontmoeten en te raken.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *